info@openlands.es (+34) 911 430 379

MEDIOS REPRESENTADOS

France Télévisions Publicité

Primer Grupo Audiovisual en Francia

France Télévisions Publicité es líder en audiencia en Francia cada mes con un ¡29,2% del share! (una media de 31, 4 millones de espectadores). 4 de cada 5 franceses ven canales de France TV cada semana.

5 Cadenas de Televisión Nacional (France 2, France 3, France 4, France 5 y France Ô –territorios de ultramar), webs france.tv y france.tvsports, 24 desconexiones regionales y 9 cadenas de difusión mundial con diferentes opciones de geo-segmentación por zonas idiomáticas conforman el Primer grupo Audiovisual en Francia. France 3 ofrece además la posibilidad de segmentar la publicidad regionalmente, tanto con spots convencionales como con patrocinios, como por ejemplo la previsión meteorológica.

Una audiencia digital de 28,4 millones de visitantes únicos al mes, y 830 millones de videos vistos mensualmente en sus plataformas digitales (france.tv, Brut,..) refuerzan la oferta de France Télévisions.

France TV tiene la exclusiva de emisión en retransmisiones deportivas de interés mundial como los Juegos Olímpicos y paralímpicos, Tour de France, Roland-Garros, Grand Prix de Motociclismo, Rugby,…

Forman parte del grupo también las cadenas internacionales: France 24 (versión Árabe, Inglés y Francés), TV5Monde (Asia, Brasil, Europa, Latino América, Oriente), con múltiples opciones de emisión segmentada por geo-localización o por idioma (francés, inglés, árabe y español).

Más información sobre France Télévisions Publicité en: www.francetvpub-international.com

[:es _i=”0″ _address=”3.0.0.0″ theme_builder_area=”post_content” /][: _i=”1″ _address=”3.0.0.1″ theme_builder_area=”post_content” /]

PORTFOLIO

France Télévisions Publicité

Leading Audiovisual Group in France

 

France Télévisions Publicité is the leader in audience share in France every month with 29.2% (an average of 31.4 million viewers). 4 out of 5 French people watch France TV channels every week.

5 national television channels (France 2, France 3, France 4, France 5 and France Ô – overseas territories), france.tv and france.tvsports websites, 24 regional channels and 9 worldwide channels with different geo-segmentation options by language zones make up the leading audiovisual group in France. France 3 also offers the possibility of segmenting advertising regionally, both with conventional spots and sponsorships, such as weather forecasts.

A digital audience of 28.4 million unique visitors per month, and 830 million videos viewed monthly on its digital platforms (france.tv, Brut,…) reinforce the offer of France Télévisions.

France TV has the exclusive broadcasting rights for sports broadcasts of worldwide interest such as the Olympic and Paralympic Games, Tour de France, Roland-Garros, Motorcycle Grand Prix, Rugby, etc…

The group also includes international channels: France 24 (Arabic, English and French versions), TV5Monde (Asia, Brazil, Europe, Latin America, Orient), with multiple broadcasting options segmented by geo-location or by language (French, English, Arabic and Spanish).

More information about France Télévisions Publicité at: www.francetvpub-international.com

 

[:es _i=”0″ _address=”6.0.0.0″ theme_builder_area=”post_content” /][:en _i=”1″ _address=”6.0.0.1″ theme_builder_area=”post_content” /][: _i=”2″ _address=”6.0.0.2″ theme_builder_area=”post_content” /]
;